صفحه اصلی > چه خبر از ایران : رونمایی پزشکت از سرویس مشاوره آنلاین ایرانیان خارج از کشور

رونمایی پزشکت از سرویس مشاوره آنلاین ایرانیان خارج از کشور

مشاوره آنلاین پزشکت

پزشکت امکان ارائه استفاده از خدمات مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور و پرداخت آنلاین آن را راه‌اندازی کرد.

سپیده میرکریمی، مدیرعامل پزشکت، با اشاره به اینکه از سال ۱۴۰۰ و شرایط تحریمی یکی از دغدغه‌های اصلی این اپلیکیشن ایجاد راهی برای ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور بوده، در این باره توضیح داد: همیشه ورود به بازارهای بین‌المللی و رفع نیاز کاربران خارج از کشور دغدغه ما بوده و هست.

برای مثال در دوران کرونا و پس از آن ایرانیان خارج از کشوری که می‌خواستند از خدمات پلتفرم‌های سلامت دیجیتالی ایرانی استفاده کنند از طریق کارت اقوام خود استفاده می‌کردند یا به شکل پردردسری کیف پولشان را شارژ می‌کردند. از آنجایی که اعتقادمان بر ایجاد شفافیت و تسهیلگری در پلتفرم بود به دنبال راهی برای ایجاد امکان استفاده از خدمات برای ایرانیان خارج از کشور بودیم. ما برای اینکار درگاه بین‌المللی کاملا قانونی را به درگاه‌های بانکی خود اضافه کردیم که با توجه به IP ایرانیان خارج از کشور به آنها نمایش داده می‌شود.

طبق گفته میرکریمی خدمت جدید راه‌اندازی شده توسط پزشکت در راستای همین هدف بوده و حالا حدود یک هفته از راه‌اندازی آن می‌گذرد. او در این باره توضیح داد: در سال جاری موفق شدیم به شکل کاملا قانونی، در دسترس و راحت برای ایرانیان خارج از کشور امکان واریز پول رایج کشوری که در آن زندگی می‌کنند را در بستر اپلیکیشن فراهم کنیم. بر این اساس آنها می‌توانند از پزشکت مشاوره دریافت کنند.

مدیرعامل پزشکت در کنار درخواست ایرانیان خارج از کشور برای دریافت خدمات مشاوره، از سایر اهداف راه‌اندازی این قابلیت گفت و ادامه داد: هزینه درمان در خارج از کشور بسیار بالا بوده و از سوی دیگر، بسیاری از ایرانیانی که در کشورهای دیگر اقامت دارند ممکن است با مشکلات بیمه‌ای نیز درگیر باشند. شرایط فرهنگی و زبانی و ارتباط موثر ناشی از آن یکی دیگر از مسائلی بود که راه‌اندازی این قابلیت را توجیه می‌کرد. با توجه به اینکه پزشکان و مشاوران پزشکت ایرانی هستند، برخی از ایران مقیم کشورهای دیگر خواستار ارتباط پزشک یا مشاور ایرانی با فرزند خود بودند.

میرکریمی در ادامه به قابلیت هفت در ۲۴ پزشکت و نبود محدودیت ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه‌روز و هر موقعیت مکانی اشاره کرد و افزود: بر این اساس حتی با وجود فاصله زمانی ۱۲ ساعته نیز مشکلی در ارائه خدمات پشتیبانی یا پاسخ‌دهی پزشکان و مشاوران وجود ندارد.

او در خصوص سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن جدای از مشاوره آنلاین گفت: ۶ هزار مقاله اختصاصی در زمینه پزشکی و سلامت در این اپلیکیشن وجود دارد. از سوی دیگر با وجود پزشک‌گرام در این پلتفرم مشاوران و پزشکان می‌توانند پست‌های معتبر خود را بعد از تایید اولیه بارگزاری کنند. پرسش و پاسخ رایگان نیز در راستای مسئولیت اجتماعی ما در آن وجود دارد. این موارد موجب ایجاد نوعی فرهنگ‌سازی شده است تا بر اساس آن بتوانیم نیازهای مخاطبان بیشتری را پوشش دهیم. یکی از خواسته‌های ما از مخاطبان خود ارائه پیشنهاد و انتقاد در خصوص عملکرد این پلتفرم است تا بر آن اساس بتوانیم خدمات بهینه‌تری را ارائه کنیم.

/پیوست

امتیاز دهید
اشتراک گذاری
برچسب ها :
مطالب مرتبط

تو هم دلت می خواد صاحب یه بیمارستان مجهز باشی؟!

برای همه ما پیش اومده که برای خودمون یا عزیزانمون پامون به بیمارستان یا مراکز...

15 فروردین 1403

داستان پزشکت از زبان مدیرعامل آن / از خدمات دامپزشکی تا چت ناشناس

سپیده میرکریمی، مدیرعامل پزشکت به “لبه تکنولوژی” گفت: بیش از 5 هزار پزشک و مشاور...

معرفی 8 سامانه­ پزشکی آنلاین ایرانی

در این مطلب لبه تکنولوژی ما 8 سامانه­ پزشکی آنلاین ایرانی را معرفی می‌کنیم و...

31 فروردین 1402

دیدگاهتان را بنویسید

چهار + 13 =